مجمع عمومی عادی فوق العاده صندوق پژوهش و فناوری هرمزگان با حضور سهامداران برگزار شد

به اشتراک بگذارید

مجمع عمومی عادی به صورت فوق العاده صندوق پژوهش و فناوری هرمزگان با حضور سهامداران در محل پارک علم وفناوری هرمزگان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم وفناوری هرمزگان؛ دکتر علی فتی ضمن تشریح صورت جلسه در خصوص مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صندوق پژوهش و فناوری که اخیرا برگزار شد، گفت: در این جلسه که با حضور اکثریت سهامداران محترم برگزار گردید، ابتدا گزارش عملکرد هیئت مدیره و گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی صندوق در خصوص صورت‌های مالی سال مالی 1402 ارائه شد.

وی افزود: پس از بحث و بررسی پیرامون گزارش‌های ارائه شده، مجمع نسبت به تصویب صورت‌های مالی سال مالی 1402 اقدام نمود.

فتی در ادامه به سایر مصوبات این مجمع اشاره کرد و گفت: انتخاب حسابرس مستقل و بازرس قانونی اصلی و علی‌البدل برای سال مالی 1402 ، تعیین روزنامه کثیرالانتشار جهت درج آگهی‌های قانونی صندوق برای سال مالی 1402 ، تعیین حق حضور در جلسه اعضای هیئت مدیره برای سال مالی 1402 و تعیین مبلغ سود سهام برای سال مالی 1402 از دیگر مواردی بود که در این مجمع به تصویب سهامداران رسید.

وی در پایان ضمن تشکر از حضور سهامداران در این مجمع، ابراز امیدواری کرد که با اجرای مصوبات این جلسه، شاهد رشد و شکوفایی هرچه بیشتر صندوق پژوهش و فناوری باشیم.

انتهای پیام:/

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب بیشتر