رویداد ایده گاه کسب و کارهای تولیدی در پارک علم و فناوری هرمزگان برگزار شد

به اشتراک بگذارید

رویداد “ایده گاه کسب و کارهای تولیدی” با حضور داوران آقای دکتر پور علی مردان رئیس صندوق پژوهش و فناوری هرمزگان، خانم ندا بهمنی کارشناس موسسات پارک علم و فناوری، آقای توانگری مدیر شرکت سنجش دانش صنعت جنوب، آقای نادری پور مدیر بیمه معلم و سرمایه گذاران مورخ ۹۹/۱۲/۲۰ در پارک علم و فناوری هرمزگان برگزار شد.

هدف از این رویداد آموزشی- تجربی که بر مبنای ادغام رویدادهای سرمایه گذاری، ایده شوها، استارتاپ ویکند و استارتاپ دمو (دمو دی) بر اساس اصول برگزاری رویدادهای کسب و کار و مطابق با شرایط شرکت های نوپا و در حال رشد طراحی گردیده، ایجاد فرصتی برای کسب و کارهای تولیدی بود که محصولات، خدمات و چشم اندازهای خود را به داوران، سرمایه گذاران و تماشاگران ارائه نمایند.

در این رویداد ۲۰ کسب و کار ارائه خودشان را در سه دقیقه به نمایش گذاشتند و بعد از مشورت هیئت داوران از بین ۲۰ کسب و کار پنج کسب و کار به مرحله بعد راه یافتند.

در این مرحله هر کسب و کار ده دقیقه فرصت داشت تا ارائه کاملتری به نمایش بگذارد و سپس پاسخگوی ۱۰ دقیقه پرسش و پاسخ داوران و سرمایه­ گذاران باشند.

همچنین این رویداد با حضور سرمایه گذاران بود که چک نمادین سرمایه گذاری را به کسب و کارها اختصاص دادند.

در پایان این رویداد آقای دکتر علیرضا نصیری از شرکت دی نیهاد کاپیتان در جایگاه نخست، خانم مهندس هاکی از شرکت چوب بتن الکا در جایگاه دوم و خانم دکتر کرمستجی از شرکت زیما نوین تجهیز هرمز در جایگاه سوم قرار گرفتند.

تیم های اول تا سوم این رویداد به ترتیب مبالغ پنج میلیون تومان، سه میلیون تومان و یک میلیون تومان و همچنین مبلغ سی میلیون تومان خدمات کلینیکی شرکت شهرک های صنعتی دریافت کردند و سرمایه گذاران چک نمادین سرمایه گذاری را به کسب و کارها اختصاص دادند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب بیشتر