کدام شرکت‌های دانش‌بنیان در پاویون نمایشگاه بین‌المللی تلکام 1402 تهران حضور دارند؟

به اشتراک بگذارید

به گزارش روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال (تلکام 1402) از امروز دوم دی ماه 1402 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران سالن‌های ۸ و ۹ آغاز به کار کرده و تا روز پنجم دی ماه ادامه خوهد داشت.

در نمایشگاه تلکام امسال، ۱۵۵ شرکت داخلی و ۶ شرکت خارجی از کشور چین حضور خواهند داشت؛ همچنین بیش از ۸۰ نفر از ۳۰ شرکت مختلف به‌عنوان هیئت تجاری از ۹ کشور از جمله روسیه، چین، ترکمنستان، سوریه، عراق، ترکیه، افغانستان، ازبکستان و ارمنستان از این نمایشگاه بازدید می‌کنند.

در پاویون شرکت‌های دانش‌بنیان در این نمایشگاه که به همت صندوق نوآوری و شکوفایی برپا شده است، 15 شرکت‌ دانش‌بنیان، محصولات، دستاوردها و توانمندی‌های خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار داده‌اند.

اسامی شرکت‌های دانش‌بنیان و محصولات فناورانه‌ای که در این نمایشگاه معرفی شده است، به این شرح است:

آرایه ایده‌های هوشمند آسیا

این شـرکت متخصص در حـوزه طراحی و پیاده‌ســازی و راهبری ســامانه‌های هوشــمند حمل‌ونقل عمومی (ITS) در قالب راهکارهای جامع و یکپارچه و کاملا ایرانی با یک دهه تجربه مشغول به فعالیت است.

محصول ارائه شده در پاویون: کنسول هوشمند و چندمنظوره راننده

ارتباطات هوشمند چکاوک

این شرکت با بهره‌گیری از دانش فنی و اجرایی مهندســان خود، طراحی و تولید مراکز تلفن نسل جدید مبتنی بر IP را بر اساس جدیدترین فناوری مخابراتی جهان (NGN/IMS) با هدف ارائه بهترین سولوشن‌ها در سطح Telecom و Enterprise  آغاز نموده است.

محصول ارائه شده در پاویون: سامانه SBC چکاوک

امواج ارتباط پردا

این شــرکت در ســال ۱۳۸۸ با ایده تولید انواع آنتــن، قطعات مایکروویو و مدارات فرکانس بالا فعالیت خود را آغاز کرد و در زمینه طراحی و ســاخت انواع تجهیزات سیســتم‌های مخابراتی و مشــاوره در زمینه پروژه‌های مرتبط بــا تکیه بــر تیــم خالق و با تجربه در حال فعالیت اســت.

محصول ارائه شده در پاویون: آنتن پارابولیک مایکروویو باند 23 گیگاهرتز

توسعه زیرساخت‌های فناوری اطلاعات سیگما

یکی از شرکت‌های معتبر در صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشــور است. ایــن شرکت بــا بیش از 20 سال ســابقه فعالیت و دارای رتبــه یک  شــورای عالــی انفورماتیک در حــوزه تولید و پشــتیبانی نرم‌افزارهای سفارش مشتری و مشاوره فناوری اطلاعات و ارتباطات، افتخار دارد به بزرگترین و معتبرترین سازمان‌های دولتی و نیز شـرکت‌های هوشمند و پیشتاز خصوصی، خدمات‌رسانی کند.

محصول ارائه شده در پاویون: ابر سیگما

توسعه صنعت امین آرمان قشم 

این شــرکت در زمینه الکترونیک و اتوماســیون صنعتی تأســیس شــده است و با استفاده از مهندســان و مشــاوران خبــره، پروژه‌هــای بزرگــی را از طراحی تا تولید انبوه پشــتیبانی می‌کند. فعالیت‌های شــرکت شــامل طراحی سیستم‌های حرکتی دقیق و اتوماسیون صنعتی است که با توجه به نیازهای مشتریان صورت می‌پذیرد.

محصول ارائه شده در پاویون: تقویت‌کننده مخابراتی

سپیتام

این شــرکت توســط گروهــی از متخصصــان با هــدف طراحی و تولیــد در زمینه تجهیزات ارتباطی فیبر نوری و شــبکه تاسیس شد. تلاش این شرکت در راســتای تکنولوژی روز دنیا با تکیه بر بومی‌ســازی سوئیچ‌های صنعتی PoE، انواع مدیاکانورترها و ماژول‌های SFP بوده اســت تا خود را به عنوان برندی معتبر در صنعت معرفی نموده و با پشــتوانه اعتماد ملی بتواند وارد بازارهای جهانی شود.

سنجش‌افزار آسیا

این شرکت در ســال ۱۳۷۸ با هدف تحقیق، توسعه و ساخت تجهیزات صنعتی موردنیاز صنایع وابسته به وزارت نیرو و وزارت نفت، گاز و پتروشیمی آغاز به کار کرد و در چهار صنعت برق، گاز ، آب و پتروشیمی‌ها و نیروگاه‌ها به طور مؤثر فعال است.

محصول ارائه شده در پاویون: مودم ترنسپرنت -100TM

فکور پردازش چهلستون 

این شــرکت از ســال ۱۳۹۰ فعالیــت خــود را شــروع کــرده و توانســته دســتاوردهای خوبــی در زمینــه مخابــرات با بومی‌سازی دستگاه‌های اینترکام صنعتی آنالوگ و دیجیتال به دست آورد و این دو محصول را به تولید و بهره‌برداری برساند.

محصول ارائه شده در پاویون: سیستم ارتباطات داخلی صنعتی

فناوری ارتباطات نوری امین (فانا)

این شــرکت اولین تولیدکننده سیســتم‌های انتقال نوری OTN-DWDM در ایران اســت که سابقه اجرای بزرگتریــن پروژه‌هــای مخابراتــی در شــرکت‌های بزرگــی ماننــد شــرکت زیرســاخت، همــراه اول، شــبکه بــرق، مخابرات ایــران و… و همچنین تجربه صادرات به اپراتورهای افغان تلکوم، سیریا تل و السرد فایبر را دارد.

محصول ارائه شده در پاویون: سیستم انتقال نوری

فناوری اطلاعات بهپایا

این شرکت در ناحیه نوآوری دانشگاه صنعتی شریف واقع شده است و توسعه‌دهنده راهکارهای نرم‌افزاری یکپارچه و هوشمند جمع‌آوری، مهندسی و تحلیل داده است که به طور تخصصی پلتفرم یکپارچه معین را در حوزه مانیتورینگ زیرساخت و خدمات فناوری اطلاعات و اینترنت اشیا تولید و عرضه کرده است.

محصول ارائه شده در پاویون: پلتفرم مانیتورینگ معین

گرین وب سامانه نوین

هلدینگ گرین وب بــا بیش از سه دهه تجربه در صنعت فناوری اطلاعات، به‌عنــوان یکی از بزرگترین مجریـان تحول دیجیتال در کشــور توانســته اســت با ســرمایه‌گذاری در توسـعه تکنولوژی‌های نوظهور نظیر اینترنت اشــیا، بلاک‌چین سرویس‌های ابری، زیرساخت‌های هوش مصنوعی و میزبانی وب، حامی مشتریان خود باشد.

محصول ارائه شده در پاویون: سکوی ابری پردازش گرافیکی IRANGPU

مهندسی بهین راهکار آریو 

این شــرکت ارائه‌دهنده خدمات در زمینه طراحی و پیاده‌ســازی زیرســاخت فیزیکی مرکز داده، فروش و تأمین تجهیزات مراکز داده، ساخت دیتا سنتر ماژولار و کانتینری، ساخت کف کاذب پرفوریت، لرزه‌گیر و فیلتر هوا است.

محصول ارائه شده در پاویون: طراحی تخصصی زیرسـاخت فیزیکی مرکز داده

مهندسین مشاور امواج تتیس

این شرکت با اتکا بر دانش متخصصان کارآزموده و مجرب، با هدف مشاوره، طراحی، تولید، تجهیز و پشــتیبانی سیســتم‌های تغذیه، به ویژه سیســتم‌های برق بدون وقفه (UPS) پایه‌ریزی و تأســیس شــد. این شــرکت با ســابقه بلندمدت در ارائه خدمات به مشتریان در شاخه‌های فناوری اطلاعات، تجهیزات صنعتی و… در حال فعالیت است.

محصول ارائه شده در پاویون: سوئیچ خودکار الکترونیکی

موج‌افزار مهرگان کیش

شــرکتی پیشــتاز در زمینــه ارائــه راهکارهــای تلویزیــون تعاملــی (IPTV) است.

محصول ارائه شده در پاویون: تلویزیون تعاملی

نوآوران ارتباطات سیمای امید

این شرکت دارای بیش از ۱۵ ســال ســابقه در زمینه ارائه راهکارها و محصولات فناوری‌محور در حوزه فناوری رسانه با ارائه بهترین محصولات از برترین ایده‌هاست.

محصول ارائه شده در پاویون: انکودر

https://www.inif.ir/-/x0ky7dah

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب بیشتر